nu taggar vi dennis!

denver kändes superbra på träningen idag, jättefin!
den finaste träningsrundan vi någonsin gjort hitentills, han hade verkligen nacke, rörde sig awesome, jag satt bra med händerna, han formade sig fint för innerskänkeln i hörnpasseringarna. Allting var jättebra, synd att det inte kom på film :)
Nu taggar vi järnet imorgon, dock har jag inte gjort knoppar än. Får väl gå upp tidigare. Tja... så kan det vara.

Ska använda mitt nya schabrak jag fick i födelsedagspresent, dennis kommer vara så fin ♥
Passpoalen passar fint till min gråa kavaj som jag inte alls tycker om men får duga :p
Nu ska jag ta och lägga mig så jag får lite sömn så jag är pigg och allert imorgon.
Godnatt (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0