dags att göra knoppar på dennisen

har precis ätit frukost och ska bege mig ut i stallet för att göra vid pojken.
Hoppas att han är på hugget idag, men det tror jag.
Han är nog lite trött men vem är inte det såhär dags på dagen ;)
vi ses senare idag, ska ju bara rida en klass så det lär väl inte ta så lång tid.
Är nog hemma igen vid 11.30 ? kanske om man räknar med att jag slutar dagens tävling runt 11.10
Jag ska rida kl 10.30 och det är 5 st efter mig så blir det ju prisutdelning och sånt. Men om jag får inte tillräckligt till en placering så behöver man ju inte stanna så då kör vi så är jag nog hemma tidigare. Men vi får se vad dagen vill bjuda på och om jag har någon tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0