wiihoo, det börjar löna sig.

red ut med mamma idag på förmiddagen och det gick jättefint. Han var inte så pigg som jag trodde han skulle vara.
formen däremot var fenomenal! riktigt snygg, och stabil men det är för att jag håller handen stilla och låter honom tjafsa tills han ger efter själv. super!
Det märks att han vill göra något annat än dressyr nu, tur att vi ska hoppa i övermorgon då.
Har köpt ett schabrak så en av dem jag tränar med ska komma med det för det var hennes syster som sålde det.
Ett grått schockemöhle, orginalet då inte det nya med vitt i kanten.




Dennis kommer vara så snygg i det, fast inte lika snygg som i sitt marinblåa :)))
längtar att få använda mina nya tävlingsgrejer, ska bli så spännande överhuvudtaget att få äntligen täva.
har längtat så! Har ni någon tävling pågång?
inte nästa helg men helgen efter den så ska jag tävla i dressyr, bara en LC:2a eftersom vi inte tränat så många ggr.
ska bli superkul, är bara 6 anmälda hitentills inklusive jag då.
Sen den 14e april är det hoppning :D har tänkt ut en till tävling men har inte anmält mig än.
Snapphanehoppet i Osby, någon som tänkt sig tävla där också? det är den förste Maj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0