världens bästa ponny!

kan inte säga mer än att jag superduper älskar min ponny! ♥
han var såå himla fin idag, gick riktigt fin och löd mig jättefint.
Red utan sporrar idag också, och han var riktigt känslig! gud vad roligt när han blir så.
Dock satt inte galoppen super idag, men han är ganska trött på dressyr nu ;)

Har inte jättemycket att tillägga om dagens ridpass mer än att det var suveränt!
Red igenom programet islutet, och gissa om ponnyn kändes annorlunda jämfört med de andra gångerna jag ridit.
Han var mer på tårna och hade energin, var ihop och inte lång. Jäkla fin helt enkelt.
Dagens sista inlägg får bjudas på en bild på min fina älskling.


Detta var dagens outfit, + min marin blåa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0