trolololol

Idag var det dressyrträning och det gick super!
Cissi red honom i början bara för att känna hur han var och hur det är för mig att rida honom.
Jodå, han tjafsade med henne också fast inte lika mycket, hon är ju starkare och så.
Då är det lite enklare att sätta till honom.
Men han gick jättefint med mig också ett tag, men ibland blev det lite pendligt men det släpper så småningom.
Vi tränade mycket på yttersidan att jag skulle ha tag där riktigt med handen och så, för jag tappar gärna skänkeln.
Och håller inte det stödet som jag ska.


Jättestörigt när jag tar i innertyglen och håller tag utan jag ska slappna av, men det vill inte kroppen.
Men det har blivit mycket stor skillnad sedan jag började förrra månaden.
Och jag får ju tänka så att han har ju gått så med mig innan också, så då är det bara att jobba ännu mera för att vi ska bibehålla det. Så han är i stadig form hela tiden.
Men som sagt, det har bara gått bättre och bätttre så jag hoppas,hoppas verkligen på superbra energi från honom.

Jag filmade när Cissi red, inte mycket för jag ville se lite själv också. Men sen när jag red så filmade mamma, men haha så duktig som min mamma är blev det inte mycket. Det är självlåsning på mobilen så fattade hon inte att hon var tvungen att låsa upp mobilen först för att kunna fortsätta filma. Även fast jag sa till henne innan jag hoppade upp i sadeln. Men vi kan inte allt ;))


Älskar denna bilden! Det enda jag stör mig riktigt på är att han är utåtställd, annars SUUUUPERSNYGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0