some people ...

tjo ko alla!
idag var jag i skolan, mår bättre också.
efter skolan stack jag hem, käkade och sen gick jag ut till hästen :)
kelade och borstade på henne, sen red vi bort till banan.
gick inte superbra idag, vi var båda okoncentrerade och ja det va typ det.
hon gick väll sådär till slut och då fick det räcka, red henne endå i minst 45 min, har inte ridit henne på typ 2 v heller för jag va i stockholm en vecka och sen va jag sjuk..
imorgon kommer jag inte hinna rida för då ska jag och några kompisar till K-stad och se HUNGERSPELEN!
as nice :D
aja blev ett kort inlägg !
kommer nog kanske (inte) uppdatera imorrn får se,, kanske kanske :D
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0