saturday, i´m in love

hej hej alla glada !
idag ser det ut såhär att:
* plugga röven av mig..
* rida+mocka
* slappa med familjen.
mår inte jätte bra har fortfarande ont i halsen och är helt seg och döv för jag har så mycket lock för öronen :(
men det går snart över hoppas jag.
tänkte på det att om en vecka precis nu så har jag påsklov!
fy va gött det ska bli :)
Bion igår va jätte bra :)
filmen: hungerspelen var mycket bättre än jag trodde den skulle va !
se den! lovar att ni kommer gilla den :D
vet inte riktigt vart jag ska rida blir nog en runda i skogen :)
nu ska jag börja plugga!
ha det gött :D

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; ååh TACK så jättemycket!! Gud vad glad jag blev att läsa det du skrev! :D :D :D Tacktacktack!

2012-03-24 @ 20:09:15
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0