rubrikbrist...

haha som ni har märkt är jag nog faktiskt sämst på att komma på bra rubriker :)
idag har jag bara legat,, mamma tvingade ut mig för att få lite frisk luft, så jag och mamma mockade och sen gick vi en minipytteliten runda med grynet.. (hunden)
ja tänkte bara göra ett litet inlägg här så ni vet att jag lever... :)
Lillan skoddes igår, hon skötte sig mycket bra och innan har hon dummat sig lite men hon beter sig mycket bättre nu på sista tiden !
duktig bajskorv :)
Josse och jag har pratat lite om att hon ska komma hem till mig med Denver i sommar och vi hoppas på att det går att fixa så det blir bra :)
nu tänker jag bara sitta här i soffan och glo :)
ha det bra alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0