Lillan!

Hej hej !
Nu har jag hittat min hoppsadel , mamma satt och kollade på hästnet och hittade en fin sadel i k-stad , en kiefer sadel as skön och lillan gillar också den !
Vi hoppade lite smått i söndags för att prova den , heöt underbar att hoppa i !!
Lillan är storhoppad och jag köttar bak mina sjänklar och rammlar frammåt , men på denne sadeln kan inte sjänklarna rammla bakåt för där är helt underbart stöd och min överkropp rammlar inte frammåt lika mycket då!

Lillan var ganska seg idag bakdelen var inte alls med så jag tror att hon har träningsvärk, därför blir det inget ridit imorgon och idag blev det inte så ansträngt ...

Nu ska jag sova !
Godnatt ! / lisette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0