Hoppträning 15/3

Denver var jättefin och hoppade bra med bakbenen!
Första banhoppningen blev lite flummig hahaha han blev lite lång och jag tog något jag inte skulle hoppa men det okej ändå :D
Han var lite seg med formen, åååh jag blir så arg på mig själv för att jag inte håller handen stilla. Det är ju därför han håller på med huvudet och biter tag i bettet.
Men sedan mot slutet när jag skulle värma upp honom igen för han hade stått ett tag, då gick han suuuuuuuuper brau!
Herregud vad fin han var, riktigt bra.
När jag väl bara är stilla och inte stör honom så passar alla bitar i pusslet.

Sista rundan gick superbra, hoppade fint och bakbenen perfekt. Nu taggar vi till tävlingen, men dock är det inte förens om en månad typ. Finns typ inga tävlingar här omkring än, bara neråt malmö och det är ganka långt dit.
Men veckorna kommer gå som i ett nafs, så det dröjer inte länge till innan vi är i april månad.


Söta Gaefa en vårdag för någon vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0