hela veckan !

hej hej allla !
åkte till stockhom i tisdags och kom hem i fredags..
såklart blev jag sjuk när jag var där men gjorde det bästa av det :)
det var roligt att vara där men det var ganska jobbigt att va med klasskompisarna hela tiden...
men det gick och vi hade roligt..
Lillan har inte jobbat överdrivet mycket, mamma har longerat henne men hon har inte ridits.
nu när jag är sjuk så rider jag inte henne för jag är helt död !
såg att Josse hade snyggat till bloggen !
blev skit fint tycker jag :)
har typ kommit på vad jag ska skriva i min lilla faktaruta så Josse skriver nog snart in det för hon är lite mer tekniskt än vad jag är...
Jag, Josse och våra mammor skulle egentligen till Jan Brinks hingstuppvisning men båda mådde inte super så det blev inget tyvärr.. :( ville hemskt gärna dit..
ni får ha en trevlig söndagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0