gårdagens hoppträning!

gick skitbra igår, lite knas ibland då han blev för lång men annars väldigt fin var han.
När jag skulle rida fram tog han direkt tag i bettet och tjurade, "gå i form, hah det kan du glömma!"
Jätteduktig var han, hoppade fin med bakbenen och hade bra fart, bockade som vanligt och hoppade av som en fågel :D
blev att vi hoppade runt en bana på 1m kanske, men sen de stora hästarna och emelie skulle hoppa en högre bana vilket jag bara var tvungen att pröva hoppa också.
Så jag testade men antagligen var det för att jag fick reda på hur högt det var som jag blev lite nervös så ha stannade på första och sen gick resten bra, sedan stannade han igen mot 3 kombinationen.
Jag stressade upp för mycket för att jag ville så gärna klara det, vi gjorde ju det också men haha jag tror nog ni förstår.

Jag har aldrig hoppat en hel bana på 110 så därför kändes det extra pirrigt tror jag. Banan låg på runt 110-115 cm
Och när jag väl slappnade av så hoppade han galant, han klarade ju det som ingenting :D
SKIIIITBRA !
helt åsume, gud vad duktig han var! massor av klapp!


Och eftersom emmie trillade av förra gången hade hon bakat kladdkaka :) gooott!
Så vi fikade med hästarna fast tyvärr fick inte dennis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0