galna hästar idag.. :D

red både blida och denver idag.
kan säga att båda var gaaanska galna.. dennis lagom galen med vanliga bocknigar och sånt.
blida: gaaaaaaaaaalen!!! asså så galen har hon nog inte varit innan, funkade inte att plocka upp henne som jag kan göra med dennis för att stanna. Utan jag fick mjukna mycket försöka slappna av och prata med mjuk röst, haha det blev nästan värre. sen lugnade hon sig och var ganska okej, töltade jättesakta och samlat fint utan att jag gjorde något haha jag ville bara få henne att skritta ;)

Ska träna dressyr imorgon så därför fick dennis ut på en mindre runda så han orkar.
Hoppas han ska vara bättre imorgon för jag orkar inte med när han hänger i bettet. så tråkig att rida för han surar bara till sig.
Jaja vi ses imron, pözzen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0