dunder duktig dennis !

hoppträningen gick riktigt bra!
dock hade jag fått fel om det där med tiden så jag fick träna själv, både fördel och nackdel.
Han var pigg idag och sköt på, stampade av fint och var helt suverän!
Det går så himla bra för oss nu att jag blir ännu mer taggad av att tävla.
usch varför kan det inte finnas några tävlingar runt omkring?
varför ska alla ligga neråt malmö.... TRÅÅÅKIGT!

Känner mig redo för tävlingsbanan, var ju ett tag sedan.
Och denver är i god form och lär bli ännu bättre nu när mammas häst har fått skor så vi kan rida ut tillsammans igen och busa.
Denver blir ju inte alls lika nervig när mamma är med och det är bra för då glömmer han att oroa sig över att något ska krypa över honom.
Han ska verkligen ha koll på allt den dummern..
Men usch vad fin han är när han blåser upp sig, helt otroligt vad snygg han blir!!
Ni ska bara se honom.
Jah, finns inte mycket mer att säga så godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0