dålig uppdatering kanske?

förlåt för att vi inte varit igång så bra men denver har inte gjort något speciellt. Han har vilat och i tisdags red jag ut och red till honom lite uppe i hagen. Känna igenom honom lite liksom.
Och nu idag var det hoppträning, herregud vilken ponny säger jag!
Jag menar han kanske inte är världen snabbaste och kan hoppa värsta MVS men han är så grym nu jämfört med hur han var när jag köpte honom. Han var så seg och dum och jag kunde verkligen inte rida honom!

Och nu är vi vekrligen ett team och han lyder så himla bra på yttersidan och för skänkeln.
När jag skulle gasa på honom till sista hindret löd han direkt och hoppade superbra.
Det hade han ju inte gjort i höstas kan jag ju säga, vi har verkligen hittat knapparna hos varandra.
Och det känns så himla underbart att nu stämmer allting och allt är så himla bra :D haha.
Det var likadant med min förra ponny att när det väl går superbra så är sagan snart slut.

Men jag har lång tid kvar, så får vi inte tänka nu då blir jag bara deprimerad.
åter till hoppträningen, hans bakben=super
farten=asbra
ihop=mellanbra i vissa lägen annars bättre mot slutet
formen= nja,, till en början sämst, upp med huvudet, bita i bettet, sura till, när mamma säger rid honom, då går han som värsta dressyreliten!
åååh, gud varför :D


Är jättejättestolt över hans prestation idag, verkligen bäst.
übersötaduktigasnuttiga dennis :) ♥


Här ser jag så liten ut, tänk när jag såg lagom ut på honom, nu har jag vuxit till mig och är ganska lagom på honom. Inte lång men ganska lagom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0