bajs överallt!

har precis kommit in efter att ha mockat 2,5 kärra bajs från hagen.
Gud vad de bajsar, helt sjukt!
Sen har jag varit nere i källaren och putsat träns och gjort vid mina stövlar, för de var ganska smutsiga.
Har tagit på mig lite godis och ska sticka ut med mamma nu.

Vi ska longera gaefa idag, tänkte filma så om jag kan göra vid det senare i eftermiddag/kväll kanske så får ni se film.
Kanske även film från dressyrträningen från förra gången.
Och om jag hittar en USB - sladd så kanske jag kan föra över filmen från mammas mobil.
Då när Cissi red dennis en stund, gud ponnyn asså, muums på honom.

Efter vi har longerat ska vi ta oss lite fika och sen sticka ut i skogen, idag ska han få slippa formen.
Bara busa till det, eftersom vi ska ta oss ett hårt dressyrpass imorgon för Cissi.
Haha vi gör typ inget annat än tränar nu tycker jag, men det är gött för det blir så himla fina resultat av allt.
Tänkte ha min outfit jag hade igår på banan till imorgon.

  • marinblåa JW byxor
  • Rosa T-shirt
  • (om det behövs en tröja över) Marinblå Leksands tröja
  • CRW ridstövlar

Nu måste jag ge mig ut i det fina vädret, hejhej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0