godmorgon alla fina läsare !

Igår i skogen var Dennis som en galen kossa. Till att börja med var han ganska okej men sen när han hade fått galoppera så blev det andra bullar! När vi hade kommit en bit på vägen så hörde vi ett skott. De jagade antagligen i närheten,läskigt. Vi fortsatte försiktigt på vägen vi skulle, det var ingen där så vi fortsatte i samma takt. Men när vi svänger hm på en stig stannar dennis och det prasslar i skogen. Denver blir som fast frusen och haha, jag kunde känna hans hjärta dunka jättefort! Heh, det var ganska häftigt men läskigt när man kände det så tydligt.

Vi red tillbaka samma väg och denver var ju rädd så han skulle trava med stora steg och galopperade iväg som jag vet inte. Men han trodde att någonting jagade honom så när vi sedan saktar av så blåser han upp s ig och gör ett elefant läte.. Han är knasig den hästen :-)

Igår snöade det ju en massa, som tur var hann vi hem innan det kom jättemycket. Så jag hade tänkt att jag skulle fota hästarna idag. Blir att jag lägger upp bilderna imorgon då jag kan ladda upp bilder och sånt. Nu ska jag ner och äta frukost, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0