ut i snön för en gångs skull.

idag ska jag faktiskt ge mej ut i snön, dennis kommer vara toppad!
får bli broddar så han inte halkar, vilket jag tror han gör ändå, men lite hjälper det ju.
Eftersom det inte händeer så mycket just nu i träningen så kan väl ni kommentera vad ni vill att jag ska skriva om för det blir så tråkigt annars. Jag har ju liksom inget roligt att komma med, eller har jag?
Skulle hjälpa mej mycket, så kom igen nu. En liten kommentar skadar inte och tar knappt 1 minut att skriva :)

Om ridhuset är ledigt i helgen ska kanske jag och Amanda sticka dit och rida lite, hoppa antar jag ;)
Jag måste få testa att rida Pieter, han verkar så rolig på något sätt. Om jag får för Amanda såklart.
Vi kommer antagligen fota också så det kommer vi också bjuda på.



Vad skulle ni helst vilja se för bilder? Bara hoppbilder, framridningsbilder,porträtt,helkropp,med ryttarna vid sidan eller helt enkelt blandat :) ?
Tror vi kommer variera bilderna lite men vill höra vad ni tycker skulle vara intressant att se.
en knas bild på bullen från sommaren förr förra året eller om det var hösten. minns inte C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0