Svar på kommentar

fick en fin kommentar från Clara, hon undrade vilka mina mål med Lillan är detta året.
det ska jag såklart svara på!
det är först att ut och tävla 1 gång i måndaden eller fler?
jalla fall så hon ska få mycket rutiner och bli van vid att vara ute bland alla andra hästarna och bara va på tävlingar utan att hon ska fjolla upp sig.
sen vill jag debutera med henne i Lc2&Lb1.
kanske få någon placering, eller bra poäng/ bra procent
sen vill jag också tävla henne i hoppning endast Ld som jag känner just nu men kanske Lc också. men det är ett långt år så jag tror att vi fixar dessa :)
hooppas att du fick ett bra svar Clara !
blir super glad när det dyker upp kommentarer!
fortsätt så kära läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0