svar på kommentar.

hur mycket kostade grejerna ? :)

Svar: då jag egentligen inte vill berätta sådant då det känns lite privat. Men det jag kan säga var att det var rea å de kostade ändå inte mycket men ändå mycket ;-)
Blev runt 1200 sammanlagt. Ganska dyrt!! Men jag kände att jag var tvungen att ha den, det var den sista och tur som det var så fanns det S. I den så den passade. Den rosa färgen var inte så snygg som jag trodde men ändå ganska cool :-)
Ville bara passa på att säga också att jag tycker det är jätteroligt när ni komme nterar och särskilt när det är snälla saker :-) ;3 det värmer och detr ni som får mej att göra det här! Så ni får ha det bra för detta var allt for nej ikväll. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0