stallet klart för idag :)

nu har jag varit i stallet och fixat, löshoppat båda pållarna och pysslat om pepe lite. :)
Pieter är ju elit typ ;) han löshhoppar upp till 1.40cm(!!) och pommes tog det lungt idag och hoppa bara upp till 60cm men var högt över men han är ju inte i helt igång än så, men båda var riktigt fina.

efter båda hoppat så masserade jag pieter lite, haha han älskar att bli masserad och tar alltid ut snoppen och typ står och sover :)
kommer ett inlägg sen om hur jag brukar massera honom och var jag får allt ifrån.
och så behöver han skos för han har en lös sko men som tur är kommer hovslagaren på måndag morgon och skor både pieter & pommes, och pieters fötter är ganska långa nu..

och såklart fotade jag ju pieter i gången när jag pysslade om honom, snacka om fin häst!




Kommentarer
Postat av: dennis

kan du inte ta lite bilder när du löshoppar hästarna nästa gång?

kram

2012-01-13 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0