ska bättra mej !

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men jag har fortfarande data förbud och då är det lite svårt att blogga hemma. Men men jag försöker blogga så ofta jag kan! Har tagit mammas mobil nu så jag kan iaf skriva lite. Fick en kommentar om att Dennis var söt och att jag skulle lägga in bilder på mina andra hästar. Jag har två stycken islandshästar för er som inte vet. Den ena är mammas och unghästen är min som jag håller på att utbilda just nu. Tack så mycket for det första! Visst är han söt :-D Och såklart kan jag lägga go bilder på hästarna så fort jag får tillfälle :-) Men nu ska jag spendera kvällen med familjen och tv så vi ses imorgon ! Godnatt :-) / josse Tyvärr går det inte lägga upp bilder nu, vet inte varför men jag tror ni klarar er. Sov sött kära läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0