Racklo ♥

Min gamla C-ponny som jag sålde i sommras pga. hans skada och att jag var förlång för honom, sorligt nog..
om jag ska vara ärkig så ångrar jag det till 1000..även om han har det bäst hos sin nya ägare men hos mig ska han vara tycker jag, han var min lilla ängel.

Fick tyvärr göra valet mellan att sälja min lilla prins Racklo och köpa en ennan häst som var större eller behålla Racklo men då skulle jag inte få en annan häst, hade ångest för vem vill egentligen skiljas ifrån sin bästavän?
men sånt är livet tyvärr, man kan inte få allt man vill ha..










Vackraste Pricken, finns ingen som kan ta din plats i mitt hjärta, vill ha tillbaka min fina kossa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0