longering - Denver

kände att jag inte orkade rida idag, har inte haft ork till knappt någonting alls denna veckan. Även om det bara har gått 2 dagar.
Iallafall så fick det bli lite longering istället, han tyckte det var helt okej i början.
Sen blev han lite spänd och sen var det ingen fokus alls, lite spring hit och lite spring dit.
Han började fjönta sig över långpisken och sen hoppade han iväg i världens fart.
Stannar upp och gör ett elefant läte (y)

Fick bli ett 20 minuters joggingpass med skritt och trav i båda varven.
Han blev överlycklig av att få komma in i hagen igen, men väntar precis vid grinden så väntansfull över att få komma in i sin box och få gosa.

Ikväll när jag tar in hästarna tror jag nog att jag ska pyssla lite med gaefa, hon är så duktig nu när hon ska stå i gången och bli ryktad. Innan ville hon inte stå still och hovarna ville hon inte ha uppe i luften, det var konstigt tyckte hon. Nu står hon som en liten ängel :)
Men nu måste jag göra lite läxa så får vi se om det blir något inlägg senare ikväll, annars hör ni av mej imorgon.
Ha det gött och godnatt kära läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0