Lisette Presentation !

tjena tjena !
tänkte presentera mig och mina hästar lite snabbt..
jag heter Lisette, bor några km utanför hässleholm, tränar i ballingslöv för Monica Schaller. tävlar även för dem, men ska antagligen även bli medlem i hässleholms hästsportsförening.
jag är född -95,  och är då 17 år för er som är kassa på matte... ;) jag är 163 cm lång, rätt kort då med andra ord..
jag går på tekniska skolan, internationella pogramet med samhälls inriktning, så det blir mycket pluggande,
där har ni mej .. haha
sen hästarna som jag har hemma i stallet är:
Zerena, men kallar henne för Lillan .. hon är efter richfield, från flyinge stuteri, ganska känd inom dressyren, men hon har fullblod i sig, så hon ser väldigt smäcker ut! och har LÅÅÅNGA ben. det kommer ni se sen på bilderna!
bild på Richfield ovan.
Lillan är inte så liten, 1,65 i mkh, (ej slut mätt än)
Hon är född 05-05-05 tycker det är ganska coolt, hon fyller alltså 7 i år..
har inte hunnit tävla henne mycket men nu kör vi ordentligt. ska framför allt satsa på dressyren med henne just nu.,
eftersom jag är lite osäker på hoppning och tycker då att det är bättre att tävla henne i dressyr så hon blir "van" med tävling rutinerna.
så hinner vi träna lite mer hoppning också innan vi går på lokala tävlingar. innan dess blir det dressyr+pay and rides.
tycker det ska bli super kul att börja tävla igen :D
där var lite bilder på Lillan.
Milano är den andra hästen som vi äger. han är född-89 så han är rätt gammal 23 år,mammi rider honom, men han är skit pigg för sin ålder och går inte hårt men lagom, honom hade jag tills jag slutade 7:an sen gick jag över till storhäst(lillan, som då var unghäst. Jag och mammi har hjälpts åt att skola henne.)
med Milano (Mille) tävlade jag upp till Lc och tävlade Lc2 i dressyr. inte mycket men lagom.
Mille är 1,33 i mkh och är då en liten c-ponny.
ja det får duga som presentation från mig har ni frågor så bara släng in en kommentar! jag älskar kommentarer!
ha en bra fredags kväll nu !

Kommentarer
Postat av: clara

vad har du för mål med Lillan detta året?

fin blogg ni har !

2012-01-13 @ 20:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0