Hallå hallå i stugan min!

Godmorgon. Idag så ska jag och denver ut på en lång runda i skogen med den stora galopp backen :D Denver tycker det är jättekul ! Efter det får jag låta honom stå inne i stallet och få hö,mocka både stall och hagen sen in och äta om jag inte känner för att göra det först.

Om jag inte har mycket nu i veckan ska jag träffa amanda imorgon i stan så ska vi shoppa lite :) ! Sen ska jag se om jag hinner rida, antingen om jag rider ut om det inte är för mörkt eller så ser jag med mamma om vi kan köra till ridhuset.
Min mobil cpar nu så jag kan inte se mina bilder i filhanteraren så jag kan inte lägga in bilder eller min logga. Bara längtar tills mitt dataförbud är över och när min data vill fungera igen. Tyvärr är det något fel på moderkortet så datan startar men inte helt och ingen bild visas på skärmen. Jaja, jag får hålla ut ett tag till. Kommer mer inlägg senare om dagen, hejhej
/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0