HAHAHA, DAGENS FAIL!

idag när jag var ute och red så tyckte dennis det var hur roligt som helst!
så när vi var och galopperade på en äng så tyckte han att det var dags att busa till det hela lite.
Så han tar och springer iväg i världens fart och helt oväntat så gör han en massa glädje bockningar, om man ens kan kalla det så ;p
så tillslut gör han en jättestor bockning och eftersom jag hade längt mina stibyglar då jag tycker det är jätteobekvämt med höga. Så tappade jag ju lätt balansen då jag inte hade mycket att stå på.

Jag tänkte så att; onej nu kommer jag trilla närsomhelst! haha, aah nej jag gliiiiiider!


så glider jag längst högra bogen och pluffs så ligger jag där i snön och rullar och hamnar framför dennis framben och tänker; nej nu fan dör jag om han kliver på mej!

Men som tur är så är dennis lydig och rädd om mej så han tvärstannar med huvudet högt, eftersom jag håller kvar ena handen i tyglen och drar. Hahah jag ställer mej upp och fortsätter rida på en riktigt taggad dennis.
Han var så taggad resten av rundan så ja kunde knappt hålla honm. Han skulle bara steppa och galoppera. Men gud vilken form!! världens elit ponny typ :D
Det var verkligen mellan hand och skänkel, synd att han inte är så pass pigg när vi tränar dressyr. Då hade det varit skillnad och särskilt på tävling!
Men det är ju den känslan vi strävar efter nu och som är ett av våra mål iår.

Här får ni en lånad bild av google på hur det ungefär såg ut.
Förutom det att han inte hoppar över mej ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahha, gick det bra med dig då??:) Bilden ser väldigt roligt ut, tur att han inte sprang iväg och att du höll kvar honom xd

2012-01-25 @ 20:12:23
URL: http://minsheeba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0