dagens pass !

halloj och god kväll alla !
idag så åkte jag&mamma till Ballingslövs ridhus för att rida av dem lite, har ju ridhus kort nu så det är bara att köra på med det,,
gick sådär idag,,jag var seg och hon var seg och då blev det lite segt.. Haha ..
men gick rätt bra jallafall.
gjorde mycket halter, försöker få henne att inte hänga i handen så jag rider mycket på yttern och vill bara hålla ett stöd i munnen på henne när det behövs.
nu ska jag kopiera över en massa bilder från min gammla dator till cd skivor, (ifall jag orkar..)
sen ska jag nog gå och sova !
imorgon blir det kanske att åka och bada i hässleholm med några kompisar :D ***HAPPYFACE . för jag ÄÄÄLSKAR att bada och va i vattnet ! och så klart ska jag rida en runda.. blir nog i skogen och klättra i en massa backar !
ha det bra alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0