bokbackarna !

halloj,
tänkte skriva lite om min dag som den var igår..( Lillans dag.. )
JAG var JÄTTE pigg och tittig i skogen.
dem hade satt upp en plåt grej som fåren äter ur, den var jallafall jätte farlig,
så både Lisette och stormatte (Mamma)
fick hoppa av och leda mig förbi den+ att det var en massa får runt omkring mat saken(MIN största rädsla är får..)
ja men resten av rundan gick skit bra. . . . tills vi skulle gå förbi den matsaken på vägen hem igen..
men denna gången fick bara lillmatte hoppa av och leda mig förbi den,, men jag skulle fjolla mig lite extra så jag travade sjänkelvikning brevid henne.
Matte hoppade upp igen och så gick vi en liten bit på vägen och sen kom det två bilar på rad bakifrån..
den sista bilen lät as konstigt och saktade inte ned. så jag blev jätte rädd och började galoppera på stället tills bilen hade kört iväg, som tur var Mille framför mig annars hade jag galopperat hela vägen hem,,
då hade Matte inte blivit jätte glad..
PS: det var jätte jobbigt att klättra i backarna ...
// Lillan&Lisette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0