yaaay, its friday,friday, gotta get some chips on friday!

kommit in för en liten stund sedan efter att ha fixat ute i stallet och mockat, fick fylla på dennis fodertunna.
Bar ut den från källaren till stallet och hahah, jag halkade nästan uppför trappan!!
hahah askul, jag typ får småspringa upp för trappan för att kunna hålla kvar balansen i armarna så jag kunde hålla kvar säcken.
Hästarna ska snart få sitt eftermiddagshö så jag får snart bege mig ut igen.

Förlåt för att det blir sådana små korta ointressanta inlägg. men jag har inte mycket att komma med och när jag väl gör det, försvinner tanken och jag minns inte vad jag skulle skriva.
Föresten så ska inte dennis ridas idag eftersom jag är sjuk, men jag får se om jag tar några bilder och bjuder med senare.
Han ska iaf ridas imorn innan jag sticker iväg till min kära biff, vi ska äntligen hänga igen, det var en riiiktig lång tid sedan dess! och nästa vecka är det GÖTEBORG :D!! asum.

Jaja, ha det bra så syns vi imon eller ikväll, chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0