Vinterrunda med busigaste!

Hej hej hej alla !
Idag hände det..
Jag red för första gången på as lång tid :)
Åh det var skit kul och lillan var överdrivet toppad!
Hon bockade och var jätte glad och jag kände att hon var som värsta atombomben och bara väntade på att sprängas!
As kul när man känner att hästen lever :D
När jag gick ut så tyckte jag det ländes jätte konstigt för jag var så lätt och då kom jag på att jag hade glömt min säkerhetsväst !!!
Shit tänkte jag och så fick jag gå tillbaka och ta på den, jag kunde ju tänka mig hur lillan skulle va idag!
Tur att jag tog den för hon hoppade och skuttade och var helt överdriven :)
Jaja sånna måste dom vara ibland också !
Har verkligen saknat att rida :)
Nu ska jag fortsätta att plugga!
Ha det superbra !
/ Lisette :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0