vilken ras tror ni Denver är?

Den första som gissar rätt får en länkning :)
ANMÄLD Gren: hoppning Tävling: Lokal Namn: Josefine Lindh Klubb: Östra Göinge Häst: Denver Klasser: LD & LC Transport: Ifor williams TILL HÄSTEN/PONNYN Schabrak/Vojlock: inte bestämt än Luva: -||- Transportskydd: mörkblåa Benskydd: Bruna skinskydd som på bilden, gråa bakben Boots: Sadel: Brun Prestige Träns: Brunt med blingbling, kmr nt på märket. Täcke: Mörkblått fleece. tror jag ;) Grimma: Vinröd/lila TILL MIG SJÄLV Ridbyxor: vita Tröja: vit Skjorta: - Kavaj: grå jacson tror jag xd inge aning Jacka: Svart , ngt märke ;D den jackan som är på bild ;) Spö: Svart/grå Vantar/Handskar: Svarta Jacsons Hjälm: BackOnTrack Stövlar: Svarta cavallo Ridstrumpor: typ, hmm? ;D Sporrar: Ja Väst: svart ngt märke ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda Johansson

Jag gillas på svensk ridponny! :D

2012-02-13 @ 15:32:21
URL: http://allroundryttarrna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0