Vååår !

Snart är det vår allihopa :)
Så gött, det blir barmare och ljusare !

Igår blev det inget ridit ... Mamma hon hade jätte ont i sin tand... Och jag hade ett stort prov idag, som jag behövde plugga på.Men jag mockade och pysslade med dem sen på
kvällen/eftermiddan.
Idag red jag henne dock , hon gock riktigt fint och hon la sin överflödiga energi på att blåsa upp sig och då får hon ett ännu fonare steg än vad hon brukar ! Red inte jätte länge idag 40 minuter drygt men hon släppte och så. Så jag tyckte det räckte så för henne annars får hon kanske mycket träningsvärk...
Imorgon blir det inget ridit, mamma jobbar kväll o hon behöver vila lite.
På torsdag ska vi köra till ridhuset med dem. Får se vad vi gör för något då !
Nu sla kag sova ! Ha det bra :D
/lisette !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0