tillbaka från skogen.

denver var ovanligt lugn idag i skogen, tycker det är bra att han inte alltid är så himla på.
fastän det är roligare att rida honom då, men ibland behöver man liksom bara ta det lugnt.
haha naw, han ville bara kela i stallet idag men det kunde vi inte göra så länge eftersom vi skulle hinna ut innan det blev försent. Att ta på broddarna var också helt omöjligt idag, jag fick riktigt kämpa!
haha smutsen ville bara inte bort, men till slut gick det bort någorlunda iaf.
Åh, gud vad jag längtar tills imon! ska bli så himla roligt att se hur han är även fast jag vet hur bra han går nu så är det ju ändå roligt för jag menar vi har inte ridit dressyr för Cissi på 3 månader nästan, nja kanske 2 månader och någon vecka.


Läsarfråga
Hur ofta tränar ni dressyr? :)


tycker ni det är roligt om vi har läsarfråga? jag har haft det några gånger men det är bara en som svarat ;)
för om ni inte tycker det så är det bara till att säga till så tar vi bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0