tidsfördriv C:

Namn: Denver
Smeknamn: Denvis,dennis,bullen,tjockis
Född: 1996
Kön: Valack
Mankhöjd: 146,5 cm
Färg: Mörk fux
Tecken: Strimbläs och snopp
Mål i år: Debutera LA:1, segra i LC och hoppa en felfri LB.
Ägare: Josefine Lindh
Hur länge har du ägt hästen: 2 år - 4 månader och 3 dagar 
Hur är den att rida ut på: galen! men mysig

Hur är den i stallet: oftast lugn om han inte ska ha mat :)

Finaste Pottan bjuder på bilden, som vanligt ;D Bara 1 dag kvar t ridlägret & jag är skiiit spänd :D ! kmr bli skit kul, tror jag :) Fan ta dej Rönja ;DD ! Nu känner jag ingen bara för de xp !haha Aja, gubben ska iaf nt med för jag ska låna häst & mamma vill att jag ska utvecklas mer på en annan häst, hure är att rida de, så jag nt fastnar i min egen häst & inte kan rida nån annan :) Men de ska väl gå bra, får ta dit hnm annars om jag saknar hnm för mkt :) ! Han har blive så himla gosig nu när jag inte har kunnat rida honom så som ja brukar, han ska alltid kramas & hålla på, men de är sött :D ! Min lille Pottegubbe ;) <3 Fan va jag ahr saknat honom :)) Och nu ska jag klara mej utan honom i en hel vecka ;o ! omöjligt ;))

Vem köpte du den av: Elisabeth Williams
Vilka klasser tävlar du i hoppning: ska börja med LC & LB, men börjar året med lägre klasser

Vilka klasser tävlar du i Dressyr: Lätt C:2 & LB:1
Har du någon medryttare? Nej

Är det en snäll häst: världens snällaste! du kan inte få en bättre häst än honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0