IF YOU FAIL, STEP UP AND BE A MAN ABOUT IT.

jag vet att jag redan sagt detta en gång, men asså guuud! jag längtar så in i bomben tills ikväll :D
Ska bli så roligt, får bara hoppas på att det blir det också. Att han är på hugget och lyssnar för skänkeln precis som innan. Men jag vet att det kommer gå bra, så då gör det de. Sitter nu och ska äta min middag tillsammans med min vackra tv, hängandes på väggen. Sedan ska jag ta mig upp på mitt rum och spendera nästan hela eftermiddagen åt so, underbart!

för det är ju inte det jag har gjort i en hel timme nu innan jag stack hem från skolan, nejdå nejdå!
men jag får tänka att det hjälper mig.
Så ni får ha det så bra där hemma så kanske det kommer ett inlägg på morgonen i morgon om hoppträningen :D
Blir förmodligen ingen film eller sånt ikväll, mamma är nog för uppspelt eller något :D + att hon tycker inte om det för hon vill se det i "verkligheten" och inte genom en skärm. Men jaja, ni lär få filmer senare på andra träningar för ibland funkar det att vara så jobbig som möjligt för då går hon med på det. Om hon inte blir sur förstås.

jaja nog pratat, hejdå kära läsare! Ni är underbara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0