hoppträning

tillbaka från hoppträningen. Gick ganska bra, blev lite sådär ibland dock för att jag mådde illa genom hela träningen.
Men ibland får man bita i det sura äpplet.
Denver var som vanligt jätteduktig, haha jag trillade nästan av när jag gav honom en liten snärt på rumpan.
vi kan säga att han inte tyckte om det precis.
Han bockade som värsta rodeohästen och jag trillar hit och dit, hamnar på halsen och han fortsättter skaka på huvudet men stannar tillslut när han märker att jag klänger för mycket.
haha knas ponnyn!

Han gjorde fint jobb ifrån sig och jag börjar veta mer hur jag ska jobba honom. Vi förstår varandra liksom bättre, vi har blivit ett team ♥
Och ett snyggt team kommer vi bli efter mässan på göteborg horse show då det ska shoppas! och slösas pengar på underbara grejor!!

Nu får ni ha det så bra genom helgen så ses vi på söndag, då är det dressyrträning! gytt.
Hoppas dennis är i form, tror det. jaja vi får se.
Ha de gött

Bild jag tog från förra året vi var i skandinavium.
Detta året kommer det bli ännu bättre bilder då jag ska ha med mig alla mina 3 objektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0