hejsan hoppsan!

nu var det super länge sen som jag bloggade,
jag har haft 2 prov denna veckan i tyska först och sen i matte så jag har bara pluggat en masssa=inget ridit :(
men i söndags red jag!
Lillan var mega toppad och helt galen, så hon höll på att hoppa och bocka runder..
hin hoppade först rakt upp i luften sen tvär nitade hon och tog ner huvet mellan benen, så höll hon på några gånger och sen.. sen skulle jag säga till henne att hon inte fick göra så och då tyckte hon det var ännu roligare så då drog hon till med ett mega stort bock hopp och jag flög rakt ner i snön :)
hahha super kul tyckte hon och sprang i väg.
jag hoppade upp och red henne något varv så hon skulle veta att jag inte hade gett upp och var en mes,
hon gick någulunda normalt och sen efter det tog jag av henne sadel och träns så fick både hon och Mille busa av sig på den stora ängen :)
det tyckte hon var as kul och sprang som värsta galningen..
nu ska jag jallafall bara ta det lugnt, blir inget ridit idag men ska nog träna en stund själv jallafall
så man får den summerbody som man vill ha ;)
hahah det får jag aldrig men man kan ju försöka jallafall ?
haha :D
ha det bra och treevlig helg alla underbara läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0