hejhejhejehjehj

i måndags var jag och bullen ute i skogen. mysigt!
det var jättefint väder dock lite kallt men det funkade. Jag hade tänkt att rida till den stora galoppbacken men när vi nästan var där och skulle börja galoppera så var det en massa trädmaskiner(kommer inte på vad det heter)
så då kunde jag ju inte rida där, så jag fick rida tillbaka den långa vägen och eftersom jag tyckte vi kunde få lite variation så tog jag tillbakavägen vid vägen. Blev en ganska lång runda som inte var planerad men den var ganska nödvändig ändå.

Han fick vila i tisdags och igår pga massa läxor, tyckte dock igår att jag kunde skrittat ändå med honom så han kunde få röra sig lite men det hann jag tyvärr inte.

Idag är det äntligen hoppträning, årets första hoppträning på 2 månader och 1 vecka kanske? Sjukt taggad och hoppas dennis också är det. Vilket jag tror för vi har knappt hoppat något, jag har bara tagit något skutt typ 1 gång.
Men vi får se.


Mamma erbjöd sig att jag kunde få låna hennes John Whitaker schabrak för mitt ena marinblåa schabrak var typ, jättesmutsigt så hade jag inget annat jag kunde ha. Så jag blev helt engslig för det och mitt tävlingsschabrak ville jag ju inte använda så var hon så snäll så fick jag låna det. (y'
Han kommer vara så snygg i det, tillsammans med en fläta i pannan matchat med ett silvrigt swarowski pannband.
Super!
Bild från förra vintern, lille söta dennis. Han ser så stor ut där och jag så liten :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0