hallåhallå.

när jag kom hem så hann jag inte mer än att gå på toa och ta upp min väska.
Jag fick ta in hästarna och när jag ska stänga dörren till källaren så haha, snubblar jag nästan in i hela trappan.
lyckat, hästarna tyckte det var roligt att komma in, men när jag kallade på dem att komma ner så stog de och trampade i hagen, för man knde höra dem där uppe. De kom aldig så trodde jag att det hade hänt något så jag tänder min mobillampa och går mot hagen, då står de bara där som knstiga små djur.
Jag får klappa lite på dem och få dem att följa efter mig, de springer sedan mot stallet, halkar lite här och där.
dumma djur...

denver var fin i rumpan iaf, så det var ju bra.
Får ut på en lång runda i skogen imon om isen tillåter.
Nu ska jag hålla kväll, hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0