Haha jag lever ;)

Har verkligen inte haft tid ned att blogga, men nu i helgen ska jag försöka blogga lite , idag blir det hem till Felicia lite senare idag sen till stan och sen till Felicia igen, hon fyllde år igår så vi skall fira henne med lite fest med vännerna, kommer bli bäst 😉
Men vet fortfarande inte vad jag ska ha på dig, men slänger upp en outfits bild när jag bestämt mig.
Pieter har fått vila ganska mycket nu pga all is och han går alltid minst 10cm styltor så han blir en stor häst ;)
Men ledsen blir han när man tar boet dom.
Men ska börja sätta igång honom igen så då kommer jag ju uppdatera som vanligt igen 😃
Men ni får ha det så bra nu! ❤
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0