maybe i'll get drunk again.

igår var jag på årsmöte med klubben och då gick vi igenom vad som hade hänt under år 2011.
Sedan i slutet fick jag ta emot mitt pris för att ha blivit klubbmästare i dressyr i både LC:2 och LB:1.
Jättefina pokaler! Typ små glasgubbar :D
Sedan stack vi till mormorn min och spenderade resten av dagen där, hon hade fyllt år så vi åt massor av gott ! :D
Så idag har jag nästan precis varit ute i den fina snön och galopperat med en ganska pigg häst.
Han tyckte det var superhärligt, så nu står han inne i stallet och värmer sig.

Mamma och pappa är och hämtar hö nu, och innan idag var det en snubbe här som röjde undan bajshögen till oss och la det i den andra hagen i en hörna där det kan gotta sig i marken och bli gräs. Så nu när man tittar på bajshögen där den låg innan är det bara ett stort hål mot längan :D haha, jag trodde inte att det var så mycket där men det var det ju.
Jaja, iaf så orkar jag inte mer nu, men jag bjuder på bilder på mina priser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0