godmorgon alla.

antagligen lär jag sitta och göra nationella när ni läser det här, eller så läser vissa det efter de har gjort de nationella.
Asså, kommer bli ganska knepigt att skriva en hel uppsats om tid, jag menar vad ska man skriva ? typ oh jag kommer ihåg när jag var liten så gjorde jag dethärochdetdär. nja..
jaja vi får se vad som skrivs.
Haha det göttaste är att vi får ha godis,läsk,kakor allt möjligt att ha med oss och äta under tiden vi skriver.
Jag har med mig frukost medans alla andra är onyttiga och käkar fett. C: *stolt*

Blir en bild på en knasig häst. hah, jag fattar inte vad hon gjort med skallen ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Amanda, varför ska du sälja Pieter ?

2012-02-09 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0