Galenpanna

Igår red jag ut på Dennis i skogen, han var galen! Han tyckte det var jättekul så han sprang som tusan och var allmänt knasig. Jag hade precis kommit hemifrån gården och red iväg, då var det fint väder men sen efter några sekunder så började det snöa. Sen började det regna och på vägen hem så började det hagla och då kom det inte mycket när jag skrittade men när jag kom upp i trav så bara blöt så kom det jättemycket i ansiktet.

Både på mig och Dennis, särskilt på Dennis för han tyckte det var läskigt så han ruskar på huvudet och börjar galoppera iväg! Och då piskar det i ansiktet och jag kunde inte se något jag fick kisa för att kunna se något men det var knappt att jag kunde. Dennis var ändå glad men tyckte det var konstigt att få en massa hagel i racet.

Sen i stallet ryktade jag av honom och han skulle få godis, då var han så söt och gjord goddag :)
Min söta Dennis ❤

Ni får ha det bra så ses vi senare idag kanske, för nu ska jag och Lisette göra tränings rörelser! ;D

// joooooooossseeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0