and he wont be able to see you? Stay close to me.

citerat från "Harry Potter and the deathly hallows part 2"

är riktigt peppad inför söndag, då ska jag ha min första dressyrlektion för iår. Och hoppas på det bästa!
Han har gått så himla fint nu ju så man får ju hoppas att han gör likadant nu också.
Har ändrat på grejer så nu ska jag träna för Cissi på söndagar i klubben.
Fast jag ska fortsätta träna ensam, blir att jag rider efter storhästarna.
ska bli roooligt!

Detta är ett tidsinlägg för att jag har inte tid idag att logga in och greja och blogga. Eftersom 1. jag gör nationella(gjort) 2. jag har antingen kort rast eller lektion eller så äter jag 3. jag måste vara på läxhjälpen och fixa till so:n för att jag vägrade svara på de muntliga frågorna (vägra, som i ett svar: jag vet inte)
jag blir sååå himla nervös att jag får panik för att folk väntar på att jag ska svara och om jag blir osäker tar det längre tid för hjärnan att tänka och sen blir jag ännu mer för att jag måste komma på ett svar och det kvittar om det tar nån minut eller sekund så blir det ändå samma svar. jag vet inte, jag vill inte svara.
så det ska jag göra idag iaf, sen sticker jag hem och käkar sen drar jag nog ut i stallet och gör vid dennis och ryktar. Om det finns tid över så kanske jag sätter mig här och lägger in någon bild eller något, vi får se.


charrå ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0