we like,,,,,na na na nanana

hovis sa att dennis hovar hade växt denna gången och att de hade blivit fina.
Typ de finaste han någonsin sagt om dennis hovar, annars har han alltid sagt att hans hovar är dåliga.
Just för att de har svårt att växa och sånt, men nu har vi ju gett honom något som gör att hovarna växer.
Så det var bra, han sa att jag kunde rida ut på honom igen eftersom de hade växt och då känner han inte
av sömsticket så som han gjort innan. Så han var mycket duktigare att sko idag, så han är så fin dennis nu med
silverskor :D

Men jag vill inte riskera att han blir så knasig i hovarna nu när det inte är många dagar kvar till tävlingen.
Så jag ska rida ut med honom imorgon, mamma red precis iväg så hästarna står och gnäggar för fullt här :)
Hittade inte putsen igår så idag ska jag putsa lite träns och stövlar och allt möjligt som behövs.
Som min dressyrsadeln t.ex. den blir så äcklig ganska fort.
Så vi ses senare kanske :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0