Veckans bild

okej, jag tänkte för att få det lite roligare här på bloggen.
Något lite intressantare att läsa om, så kan ni läsare nu få vara med att skicka in bilder.
Bilder som vi kommer ta en gång i veckan, det kan vara olika teman från vecka till vecka
om ni vill. Annars hade jag tänkt mig, typ veckans "fail" bild.

Om ni kommenterar att ni vill vara med så kör vi på det, minst 3 kommentarer för att
det ska gå igång. Det är inget man vinner eller så, mest en rolig grej liksom :)
Det finns inget krav på hur "failaktig" bilden ska vara, bara ta en bild som du själv
tycker ser ut som en fail bild.




Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul! :)



Sv: Jag har en nikon d90 med familjen som jag oftast fotar med men också en nikon d3000 :)

2012-04-20 @ 16:11:44
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0