två hästar på samma dag.

idag ska jag hoppträna en kompis häst, hon är i stockholm eller något.
Så jag ska träna henne i gruppen innan jag ska träna med dennis.
Hon är ett haflinger sto vid namn Sonja,

Här är en bild på henne med sin ägare, bilden är tagen för två år sedan.

<p><span style="font-family: Geneva"><span style="font-size: 12px"><span style="color: #000000">Pay &amp; Jump</span></span></span><br /> <br /> <span style="font-family: Geneva"><span style="font-size: 12px"><span style="color: #000000">80 cm</span></span></span><br /> <br /> <br /></p>

Jag hoppas på att dennis är pigg nu ikväll som han var igår.
Men allting ska nog gå bra, som vanligt ;)
Nästa anmälda tävling är Snapphanehoppet i Osby den förste maj, någon som ska dit?
Blir klasserna LC & LC+5, det blir isåfall min tredje LC+.
Min  allra första var i hästhagen, blev utesluten för det var fullt med lera och vatten över hela grusbanan.
Och denver som inte tycker om vatten tog varken för sig i galoppen eller hoppen.
För han vill ju inte hoppa så högt att han dunstar  ner i marken och får massa lera över benen och magen.
Nej det går inte för sig :P
Min senaste LC+5 var i Karlshamn då gick vi dubbelnolla men utanför placering.

Funderar fortfarande på om jag ska hoppa regional i Råby eller lokal i Sösdala.
i  råby tänkte jag två LB och isåfall i  sösdala, antingen LD A:0/A:0 jag har aldrig sett eller tävlat en klass med omhoppning i 80 cm. Där man faktiskt får placering och rosett. Jag har tävlat en A/A men det är inte samma sak.
Antingen blir det LD & LB, eller LC avd B & LB. De hade ingen vanlig LC A:0/A:0 så jag får ta en sådan :)
Men vi får se,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0