Tips till er som gillar hästmassage!

En film min mamma köpte till mig för något år sen, en film som man får se hur hästens muskler fungerar, hur man masserar på rätt sätt och hur man stretchar hästen på rätt sätt.
rekomenderar den starkt till personer som gillar detta och vill veta lite mera om hästtens muskler.
Filmen heter: Rörelse utan gränser - Hästens rörelser, muskler och träning.

Jag älskar själv att massera och stretcha hästen innan och efter ansträngning,
min egen häst får bli "försöks kanin" åt mig när det gäller massade vilket han inte allt verkar ha något emot, men
som sagt rekomanderar denna filmen starkt!

image description


Kommentarer
Postat av: matilda

funderat länge på att köpa den, tror nästan jag ska göra det c:

2012-04-07 @ 16:06:21
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0