tidsfördriv C:


Häst eller Ponny:
både och 
Dressyr eller Hoppning: hoppning
Fux, Brun, Black, Svart, Skäck eller Skimmel: hm....det siktar mest mot svart,brun och skimmel
Briar eller Flippan: Dennis :)))
Fullblod eller Kallblod: fullblod 
Varmblod eller Halvblod: båda
Uteritt eller träningspass: både och 
Favorithästras: hm..Får nog bli Frieser 
Favoritsyssla i stallet: mysa med dennis
Favoritkändis i hästvärlden: ROLF - GÖRAN BENGTSSON of course! 
Favorithäst: Dennis 
Favoritridlärare: -



Hur många gånger har du…
Blivit avslängd: på min gamla b-ponny över 60 tappade räkningen runt 20 :))
Ramlat av: på dennis 3 gånger och på b-ponnyn över 100 :p 
Ridit en hingst: Ingen vad jag kan minnas :) 
Blivit jagad av en häst: haha.. 2 gånger 
Varit med om en ridolycka: ehm, om du menar själv, ingen. Men jag har varit där när det hänt en olycka.
Vunnit en tävling: 2 gånger :)) trodde aldrig jag skulle vinna en tävling mensedär det gjorde vi :) ♥

Vad har du…

För färg på dina ridbyxor: massa, från svart,brunt till rutig färg
På huvudet när du rider: en hjälm ? på träning en GPA Pikuer, tävling BackOnTrack
För storlek i din ridhjälm: 57
För favoritpryl i ryktlådan: den mjuka gosiga "vanten" jag fick från pollux som jag ryktar dennis i ansiktet med
För favoritmärke i hästvärlden: vet inte riktigt har många, men tycker väldigt mycket om John Whitaker och Kingsland. 
På väggarna i ditt rum: Tavlor på dennis och mig, snören med rosetter, en bokhylla
För personligt rekord i hoppning: 1,15 cm med Dennis ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0